UNA POETA A L’ESCOLA!

Fa uns dies, al matí, ens van anunciar que vindria una poeta a l’escola, la LOLA CASAS. Lola Casas era una mestra que es va jubilar fa 4 anys. Des de petita li agradaven els poemes. Als 50 anys va publicar el seu primer llibre, Retalls poètics. Nosaltres, a classe, vam llegir i treballar  molts dels seus poemes. Un es deia Panellets, és un acròstic que ens va agradar molt. Com que cada dia venien les cotorres a un arbre del Parc de les Eres i les veiem des de la finestra, vam decidir fer cadascú un acròstic sobre les cotorres i donar-li un àlbum amb tots els acròstics de la classe.

El dia 9 de febrer del 2017 va venir ella a fer-nos una xerrada. Ens va parlar de molts dels seus llibres. Ens va regalar l’últim llibre que ha publicat: Mentides?  i ens el va dedicar, juntament a altres tres que vam comprar.  Ens va ensenyar  una cançó i la vam ballar, del poema que es diu: el pop gegant. La podeu veure al vídeo

Ens va explicar que abans de ser poeta era mestra. Va començar a ser mestra als 17 anys i en va fer fins als 60 anys. Ha publicat 50 llibres . També li agrada la meteorologia i per això ha fet dos llibres de meteorologia. Li vam fer moltes preguntes sobre la seva poesia, que ens agrada molt, i les va contestar totes, per això sabem més d’ella. Ara té 65 anys, amb cabell gris i una metxa vermella.

-  Els alumnes de 5è.