infantil-p3  infantil-p4  infantil-p5

Dels 3 als 6 anys els nens i nenes elaboren progressivament una imatge positiva  de si mateixos i adquireixen hàbits bàsics de comportament que els permeten adquirir una autonomia personal.

A l’escola facilitem entorns rics que els permetin experimentar, manipular, observar, plantejar-se dubtes i  buscar solucions.

En el procés d’aprenentatge, els nens d’Educació Infantil evolucionen de manera equilibrada i integral, mitjançant:

• El coneixement i el control del propi cos, les seves possibilitats i limitacions.
  • L’adquisició d’una progressiva autonomia en les activitats habituals.
  • L’observació i exploració de l’entorn natural, familiar i social.
  • La relació amb els altres per mitjà de diverses formes d’expressió, comunicació, i de la convivència.
  • La iniciació en l’aprenentatge de la lectura, l’escriptura i les habilitats numèriques bàsiques.